Direktlänk till inlägg 29 december 2012

hate uuuuuu @:

Av sanna eide - 29 december 2012 19:29

jag hatar dig du fattar aldrig vad jag menar !!!!!!!!!!!! du e fan dum i  huvet jag hatar fan dig ! din jävla hora ! fattar du att jag inte vill åka till hennes fräldrar å sncka med dom e du total dum i huvet jävla hora !!!!!!!! åååååååååå vill bara skricka ut mina känslor men sammtidigt kan jag fan inte det heller å det suger ! åååååååå vill bara dö just nu vill inte leva alla tror att dom känner mej men det gör ni så sluta sncka skit bakom min rygg jävla hora !!! du vet fan alla mina hemligheter som ingen annan skulle få vet jag trodde att vi skulle va bästistar livet ut man då hade jag fel om det igen jag går på dinna "skämt" att jag ska vara din ""vän"" ahahahhahah jag skrattarihjäl mej bara att jag tänker på det ! det kommer aldrig att hända igen din jävla hora till männisak !!!!!!    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna eide - 14 juni 2013 19:19

SOMMARLOOOOOV!!!!!!!!!!!!! äntligen ! söndag träffa mamma <3 ska bli fett nice åka till hampetorp å bada i typ två jäckla timmar fett nice allså ! <3 men ibland orkar jag inte leva jag har inte tolamodet till det.... har lust att göra som li...

Av sanna eide - 13 juni 2013 19:20

ÅÅÅÅÅÅÅÅ........... blir så arg ! kan inte komma in på mina favorit sidor ! inge facebook,min andra blogg.... massa annat ! tack vare sig den jävla fitt ungen som harr kommit hit ! visst gillar henne ibland ! men inte alltig! ibland e hon såååå jäv...

Av sanna eide - 23 april 2013 19:45

JAG FREEEKAR UT SNART !!!!!!! E SÅ JÄVLA ARG PÅ SAMMA GÅNG SOM JAG SKA FÖRSÖKER ATT VAR LYCKLIG MEN DET E SVÅRT !!!!!   Jag har så ont i min kropp vet inte vartjag ska ta vägen .... känner mej väldig lyckad som unge jag har bara otur i mitt liv...

Av sanna eide - 19 april 2013 19:16

Man måste fan inte vara perfekt föe att ngn ska kunna gilla/älska den person man är ... många förstöker ändra på mej bara för att dom vill att man ska vara den personen dom vill man ska va men en sak ska ni vet : försköt inte ändra på mej det komme...

Av sanna eide - 18 april 2013 19:32

i think iam in love <3men e det verkligen rätt kille denna gång ?? hatar när dom (killana) är trogen vrf mot mej ?? typ 5e gången ..... det e så jävla typiskt mej !! jag fattar nte vrf   jag förstsåta att det kan va svårt att hålla ut med m...

Presentation

jag heter alex å jag e femton år gammla å e fosterhemplacerad å gillar bilar å cross

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards